Per a poder encabir tot el públic, el concert «Paganini el diabòlic, al violí i a la guitarra» que estava previst de fer-lo el dia 23 de setembre a les 21.30h a la Sala PEtita de l’Espai l’Amistat es farà a la Sala Gran.
Concert «Paganini el diabòlic, al violí i a la guitarra»
